מעצב גרפי – עבודה מול אנשי האונה השמאלית


את הפוסט הקודם הקדשנו למי שאיתו תיבנו את התשתית ו'מאחורי הקלעים' של הפרויקט המקוון הבא שלכם, המתכנת.

את הפוסט להלן נקדיש למלאכת נראות והתנהגות הצרכנים של האתר – עבודה מול מעצב גרפי.

אכתוב בנקודות בלבד כיון שהנסיון שלי עם מעצבים גרפיים ישראלים לא גדול במיוחד, לקראת סוף הפוסט אסביר מדוע…
בכל אופן, אנו עכשיו עושים מאמצים לתפוס את זוהר שלו, שתרחיב פה את המאמר – זוהר היא אחת מהמעצבות אתרים הגדולות שאני מכיר בתחום ומרצה במכללת הדסה.

דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים את העבודה על עיצוב האתר / פרויקט טכנולוגי אחר

  • דרך העיצוב / נראות האתר ניתן להגדיל את הסיכויים להמרה של הלקוחות במאות אחוזים (!!!), בין אם זה לגרום לרכישה, להירשם לשירות, למסור פרטים, לחוות דעה, לשתף, לשכור את השירות שאתם מציעים, לאהוד אתכם, להסכים עם דעתכם…. 
     
  • רוב המעצבים הגרפיים נוטים לאחת משתי הקיצונויות:
    יש את הלא נורמטיביים בעליל (דמיינו: גלוחי ראש עונדי עגילים מכנסיים הודיות מסגרת משקפיים בצבע כחול בוהק…) ,
    ומצד השני יש את הנשים החסודות שיושבות בפסגת הסטרייטיות (דמיינו: עבודה מהבית עם 3 ילדים רשומה לניוזלטר של גרופון ומכורה לויינט ופייסבוק).
     
  • מעצב גרפי לא יודע למכור!
    הוא כן יודע: לעשות גרפיקה יפה או לעשות מה שמבקשים ממנו (בצורה יפה).
    אם תיתן למעצב גרפי יד חופשית הוא יבחר באפשרות הראשונה ויעשה דברים יפים. תפקיד המשווק לעזור לגרפיקאי ליצור קידום מכירות יעיל.
     
  • לעולם לא יצא  בדיוק מה שדימיינת.
    א"א להעביר כל מה שרוצים ממחשבה למילים > א"א להעביר כל מה שרוצים ממילים למה שיוצרים> תמיד ישארו הפרשים בין מה שדמיינתם לתוצר הסופי.
    אני לא אומר שלא צריך לקבל תמורה עבור התשלום או להתפשר על התוצאות, רק לזכור את העניין.
     
  • מעצב גרפי אינו מתכנת
    אם היצירה צריכה לעלות לשרת/ אתר/ אפליקציה.. כל דבר טכנולוגי אחר. צריך להעסיק מעצב גרפי עם יכולות טכנולוגיות או בשיתוף עם מתכנת…קחו בחשבון.
     
  • כמובן כל האמור לעיל הוא באופן כללי, אלא שיש לשים לב שהדברים בהחלט ייתכנו.

 

עיצוב אתרי אינטרנט בדרך שונה

ללא ספק עבודה עם מעצב גרפי שווה הרבה כסף!

אבל,

כיון ש: יש ברחבי הרשת מליוני אתרים שמספקים אפשרויות עיצוב בצורה עצמית,
וכיון ש: טיפול במאות  פרויקטים במקביל הוא גם ככה מספק כאב ראש לא קטן,
וכיון ש: הצלחנו לאתר מעצבת גרפית מהפיליפינים ב-70$ לחודש, משרה מלאה…

לכן אני מסתפק בינתיים בעיצוב גרפי "מושלם-מינוס".

רוב הפוסטים שלי בנושאי עיצוב יהיו עבודה באאוטסורסינג אוןליין ובתוכנות לעבודה עצמית למיניהן.  לפוסטים מקצועיים בתחום אנחנו עכשיו בודקים אפשרויות.

 

בהמשך לפוסט זה אני חייב לכם עוד:

  1. פוסט אורח של זוהר שלו – מעצבת גרפית מובילה בשוק הישראלי ומרצה בתחום (הטלפון שלה כל הזמן תפוס…ברר)
  2. בפורום אאוטסורסינג (מיקור חוץ = Outsourcing) ודאי נרחיב גם על נושא העסקת מעצבים גרפים באון ליין
  3. בפורום על התנהגות צרכנים: "עיצוב יפה ועיצוב מוכר"  נלמד את המעצבים גרפיים איך לגרום ליצירות שלהם גם למכור..

 

בהצלחה ויום יפה

פורסם בקטגוריה התנהגות צרכנים, כללי, נראות האתר, עבודה מול מומחים, קידומי מכירות, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא מעצב גרפי – עבודה מול אנשי האונה השמאלית

  1. מאת אבי חיון‏:

    לגבי הכוונת המתכנת/ת לעיצוב הספציפי שלך, תרשה לי לציין שאתה שוכר מתכנת כי הוא טוב בגרפיקה – כנראה יותר טוב ממך.

     

    לכן, המטרה של מנהל גרפיקאי הינה להנחות את המתכנת לגבי הקווים הכלליים של הגרפיקה ואז ללכת כדי לא להפריע לו.

  2. מאת Amram Maccabi Hayun‏:

    כמו תמיד… תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.