דרושים מקדמי אתרים – עבודה מול מומחים לקידום אתרים במנועי חיפוש

לפני שאנחנו מתחילים להעסיק מקדם אתרים, הנה כמה נקודות פתיחה:

  1. ישנו סוד אחד יותר גדול מהמתכון של קוקה קולה – האלגוריתם של גוגל (…הנוסחא לקידום האתר שעל פיה גוגל מחליט מי למעלה ומי למטה)
  2. כיון שהעניין כל כך ערטילאי ולא מדיד לטווח הקצר, כמעט כל קבוק יכול לקרוא לעצמו מקדם אתרים מקצועי ולגבות תשלום משך חצי שנה-שנה רק כדי לעשות ניסויים שאולי יניבו איזה פרי
  3. יש קידום אתרים 'לבן' ('כשר' במונחים של גוגל), שחור (…) ואפור ביניהם –> אתם רוצים להיות באיזור הלבן
  4. השיטות הנפוצות לקידום: קידום ידני, קידום על ידי תוכנות, שימוש במיקור חוץ (העסקת פיליפינים לעבודות השחורות של הקידום- ויש הרבה כאלה), העסקת מקדם אתרים ושכירת חברה לקידום אתרים.
  5. המקדמים הטובים ביותר משתמשים בכל השיטות ביחד + מוסיפים דברים ייחודיים

חנות בעזריאלי VS מקדם אתרים

שכירות של חנות קטנה בקניון עזריאלי תעלה לכם כ-100,000 ש"ח בחודש, מסתבר שבעולם שלנו המיקום הוא בהחלט פונקציה חשובה במסחר!

אני לא באמת מתכויון להשוות ביון עזריאלי למקדם אתרים מוצלח, אבל רק רציתי להכניס לפרופורציות את החשיבות של המיקום בכל מה שקשור לשיווק..

הדו"חות שתקבל ממקדם האתרים שלך

הנסיון שלי כמקדם אתרים הוא של כשנתיים וחצי, לפני כחצי שנה הפסקתי לעשות קידום ללקוחות והתחלתי לקדם רק את האתרים שלי ועוד כמה לקוחות בודדים שבאמת משלמים הרבה מאד כסף… לא יכולתי לסרב..

בכל אופן, מקדם אתרים אמור לתת לכם מספר דו"חות בסיסיים

  1. דו"ח ראשון (לפני חתימת חוזה ההתקשרות ביניכם) בו הוא מציין באופן כללי את המתודות שלו לקידום אתר + רשימה של אתרים עיקריים שמהם הוא יקשר לאתר שלכם בכל מיני צורות שונות ומשונות
  2. בדו"ח הראשון אחרי שתתחילו לעבוד ביחד הוא ינתח עבורכם באיזה מילים כדאי לכם להתחרות (איזה מילים לקדם- מן הסתם תצטרכו לעזור לו להבין  את התעשייה כדי שהמחקר מילים יהיה האיכותי ביותר) + איך האתר שלכם צריך להיות בנוי ואיזה שינויים צריכים לבצע בו.
  3. דו"ח תקופתי הכולל את רשימת כל הלינקים שהוא יצר עבורכם  (רשימות אלה חשובות מאד, שימרו עליהם!)
  4. דו"ח תקופתי שמראה את המיקום שלכם ביחס ליעדים שהוצבו (לדוגמא: כשמשהו מקליד את המילה 'תכשיטי זהב' אתה בעמוד הרביעי.. כשמשהו מקליד 'איפה הכסף' אתה בעמוד הראשון…)
  5. חשבונית

זאת הדרך שבה אני הייתי עובד בתור נותן שירות עצמאי לקידום אתרים. למי שמתחיל תהליך העסקה של מקדם עצמאי – אשמח לייעץ

איך עובדים מול חברת קידום אתרים?! תראו כאן למטה:

החל מהשבוע הבא יתחיל לכתוב ולעדכן בנושא קידום אתרים אבישי שרגא מנכ"ל חברת Tens Web Marketing הנותנת שירותי SEO ,מבוגרי 'ניהול ושיווק טכנולוגיה' בהצטיינות. למי שנמצא בתחום מן הסתם פגש אותו באחד הכנסים של מקדמי אתרים

 

אז – בהצלחה לאבישי – ותהנו מהידע שלו…

פורסם בקטגוריה איפה הכסף - כללי, איפה הכסף באינטרנט, בדיקות תקינות בסיסיות, עבודה מול מומחים, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.